سوالات متداول

قبل از ارسال فرم تماس لطفا مطالعه کنید

مشتری میتواند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود در سایت به پنل کاربری خود وارد شود و سفارشات خود را از بخش پیشخوان و سفارشات ببیند.

 

پس از اتمام خرید توسط مشتری و پرداخت نهایی رسید به ایمیل مشتری ارسال میشود.در صورت ثبت شماره موبایل کد رهگیری نیز به شماری مشتری ارسال میشود.

 

بله.مشخصات فنی و شکل ظاهری کالای خریداری شما دقیقا شبیه کلایی خواهد بود که در سایت آن را دیده اید و همان موقع خریداری کرده اید.اکثر کلاها ۹۹ درصد شبیه کالای انخابی مشتری خواهد بود مگر در مواردی که شرکت تولید کننده همان کالا آن را با ورژن جدیدتر و بهینه تر با اندکی تغیرات تولید کند؛ممکن است شکل ظاهری کالا انکی متفاوت باشد ولی بصورت کل کالا ۹۹ درصد با شکلی که مشتری رویت و خرید کرده ارسال میشوند.

 

در صورت رویت هر گونه مشکل در کالای ارسالی یا معیوب بودن آن قبل از ارسال به ما ؛ با ما تماس بگیرید زیرا بیشتر محصولات اکثر اوقات به دلیل تخصص نداشتن افراد در نصب آن محصول یا عدم شناخت فنی از آن از نظر مشتری معیوب و مشکل به نظر می رسد ولی در صورت تماس با کارشناسان فنی ما بسیاری از مشکلات بدون هزینه و از راه دور حل می شوند.و نیز قبل از ارسال هماهنگی کامل باید با تماس با ما شده باشد.

 

در صورت ثبت شماره صحیح توسط مشتری؛روند پروسه بسته بندی و ارسال کالا و شماره رهگیری یا شماره بارنامه محصول ارسال با پیامک در صورت تغیر هر فرایند به مشتری ابلاغ میشود.و اینکه سفارشات چند روزه به دست مشتری می رسد به روز های کاری و تعطیل شرکت های حمل و نقل یا شرکت حمل و نقلی که مشتری در فرایند خرید آن را انتخاب کرده بستگی دارد.

 

فرم ارتباط با ما

پیام شما را بررسی کرده و به زودی پاسخ خواهیم داد