دسته‌بندی نشده

نصب دوربین مدار بسته یا دزدگیر

نصب دوربین مدار بسته یا دزدگیر

زمانی که صحبت از امنیت می شود ، به راحتی گیج می شوید و بین دو راهی نصب دوربین مدار بسته یا دزدگیر می مانید . طیف گسترده ای از گزینه ها برای نصب یک سیستم امنیتی است و مهم است که هنگام نصب یک سیستم جدید ، بدانید چه چیزی دریافت می کنید و چه چیزی دریافت نمی کنید . در واقع با مزایا و معایب آن آشنا شوید . اما به طور کلی ، نصب دوربین مدار بسته و دزدگیر هیچ عیبی ندارد و ما به شما آن را توصیه می کنیم.

از نظر بسیاری از افراد ، همه آن چه از سیستم امنیتی استفاده می کند شبکه ای از دوربین های امنیتی است که از اموال شما مراقبت می کنند . اما این یک سیستم امنیتی نیست. مجموعه مهندسی هوشمند سازان پیشرو آذر می توانند به شما کمک کنند تفاوت بین یک سیستم امنیتی تمام عیار و فقط یک سیستم مدار بسته را درک کنید .

نصب دوربین مدار بسته یا دزدگیر

نصب دوربین مدار بسته یا دزدگیر

دوربین مدار بسته

یک سیستم دوربین مدار بسته یا تلویزیون مدار بسته ، متشکل از شبکه ای از دوربین های استراتژیک است که برای ضبط تصاویر در نقاط کلیدی مانند درب های ورودی ، اتاق های ایمن و مواردی از این دست طراحی شده است . این تصاویر می تواند در زمان واقعی به یک مانیتور نظارتی یا تلفن هوشمند پخش شود و یا به صورت محلی مانند هارد دیسک ضبط شود .البته ، به خودی خود ، این مفید نیست . برای پاسخگویی به یک مشکل نیاز است کسی فیلم را ببیند . در حالی که دوربین ها خود به عنوان یک عامل بازدارنده عمل می کنند ، اما تاخیر در زمان عکس العمل از طریق یک دوربین مدار بسته معمولاً به این معنی است که شما فقط از نقض امنیت پس از وقوع آن ها مطلع می شوید . بدین معنا که پس از به وقوع پیوستن‌ اتفاق ، شما آن را متوجه خواهید شد و نمی توانید در زمان وقوع اتفاق کاری انجام دهید .

نصب دوربین مدار بسته یا دزدگیر

همه چیز درباره نصب دوربین مدار بسته یا دزدگیر

سیستم امنیتی

آن جاست که یک سیستم امنیتی وارد عمل می شود . هنگامی که دوربین مدار بسته به عنوان بخشی از یک سیستم امنیتی گنجانده می شود ، نه تنها جرم را کشف می کند ، بلکه به شما در حفظ امنیت نیز کمک می کند . یک سیستم امنیتی فقط دوربین های امنیتی را شامل نمی شود ، اما سایر ویژگی های اصلی امنیتی ، مانند سنسور های درب یا پنجره ، ردیاب های گرما و دود ، سنسورهای سیل و غیره . این طیف وسیعی از امکانات را فقط دزدگیر یا سیستم امنیتی پوشش می دهد . اگر یک سارق خانه شما وارد شود ، تنها چیزی که به دست می آورید فیلم نفوذ شخصی به خانه شما است . اما اگر آن ها با وجود یک سیستم امنیتی وارد شوند ، یک سنسور درب یا سنسور پنجره قطع می شود ، زنگ هشدار را به صدا در می آورد . بدین صورت از دزدی جلوگیری می شود و شما می توانید خود را به سرعت به محل برسانید . در صورتی که دوربین مدار بسته به تنهایی چنین قابلیتی را ندارد .

هنگامی که دزدگیر استفاده می کنید ، از سیستم امنیتی تحت نظارت نیز بهره مند می شوید. هنگامی که هشدار های دزدگیر شما فعال می شوند ، سیستم به عوامل ایستگاه نظارت ما هشدار می دهد تا اقدامات مناسب انجام شود.

نصب دوربین مدار بسته یا دزدگیر

توضیحات نصب دوربین مدار بسته یا دزدگیر

وقتی زنگ هشدار توسط ایستگاه نظارت مهندسی هشدار دریافت می شود ، عوامل امنیتی ما با افراد تعیین شده در لیست تماس اضطراری تماس می گیرند . اگر آن ها بتوانند با چک کردن سیستم دوربین مدار بسته از راه دور ، ورود به سیستم را تأیید کنند ، این امر به عنوان “جرم در حال انجام” به پلیس گزارش می شود ، و این امر را در اولویت اصلی خود قرار می دهد .

اگر فقط با دوربین های امنیتی متوقف شوید ، کل تصویر را نمی بینید . اگر می خواهید از امنیت خانه یا محل کار خود مطمئن شوید ، جهت نصب دوربین مدار بسته و دزدگیر، اقدام نمایید .

دوربین مدار بسته یا دزدگیر ها ، کدام سیستم برای شما مناسب است؟

صاحبان مشاغل معمولاً از ما سوال می کنند که آیا داشتن سیستم دوربین مدار بسته به جای دزدگیر ، برای آن ها بهتر است ؟ متأسفانه ، دادن پاسخ قطعی به این سوال دشوار است ، زیرا در بسیاری از موارد ، یک رویکرد یکسان برای همه به سادگی جواب نمی دهد ! اگر می خواهید تصمیم بگیرید که دوربین مدار بسته برای شما بهترین است یا نه ، باید تعدادی از فاکتورها را در نظر گرفت ، از جمله:

• آیا دوربین مدار بسته مقرون به صرفه ترین راه حل را ارائه می دهد ؟

• آیا اطمینان حاصل شود که سیستم دوربین مداربسته به محافظت موثر ادامه می دهد ؟

• آیا بهترین گزینه برای نصب ساده سیستم هشدار امنیتی و دوربین مدار بسته است ؟

نصب دوربین مدار بسته یا دزدگیر

کدام بهتر است؟ نصب دوربین مدار بسته یا دزدگیر

اگر چه شکی نیست که دوربین های مدار بسته بازدارندگی بسیار موثری را ایجاد می کنند ، اما اگر نظارت از راه دور در دسترس نباشد ، از تصاویر دوربین فقط می توان به عنوان مدرک استفاده کرد . با وجود این واقعیت که دید دوربین های مدار بسته معمولاً برای به تعویق انداختن بیش تر سارقان کافی است ،هم چنین افرادی از سارقان هستند که می توانند مانع از ضبط تصاویر توسط دوربین مدار بسته شوند و این کار شما را سخت تر خواهد کرد . بنابراین نظارت از راه دور موثرترین راه حل است .

نصب دوربین مدار بسته یا دزدگیر

نصب دوربین مدار بسته یا دزدگیر

مزایای نصب دوربین مدار بسته و دزدگیر

دوربین های مدار بسته که از راه دور کنترل می شوند ، در صورت بروز حادثه به شما هشدار می دهند تا در صورت بروز هر گونه حادثه از آن جلو گیری نمایید . اما باید بدانید که زمانی این اتفاق می افتد که سارقان وارد خانه و یا محل کار شما شده اند و شما در حال تماشای تصاویر آن ها هستید . در صورتی که دزدگیر می تواند در لحظه اقدام ورود سارقان به شما هشدار دهد و با برنامه ریزی ای که شده است ، نیز پلیس را در جریان بگذارد .

نصب دوربین مدار بسته یا دزدگیر

مزایای نصب دوربین مدار بسته یا دزدگیر

دیدگاهتان را بنویسید