دسته‌بندی نشده

مدت نگهداری فیلم دوربین مداربسته چقدر است؟

چه مدت باید فیلم های امنیتی را نگه دارید؟

"چه

وقتی صحبت از سیستم های نظارتی می شود ، یک سوال متداول که مطرح می شود این است: “چه مدت باید فیلم امنیتی خود را حفظ کنم؟” نگه داشتن فیلم برای مدت طولانی به معنای فضای کمتری برای ضبط های جدید است. کمبود فضا به این معنی است که سیستم یا ضبط را متوقف می کند یا ضبط های گذشته را رونویسی می کند. با این حال ، نگهداری نکردن فیلم برای مدت زمان معینی ممکن است به معنای از دست دادن شواهد و اتفاقات که اتفاق افتاده است باشد. مدت زمانی که برای ذخیره تصاویر امنیتی نیاز دارید به منطقه ای که دوربین ها در آن ضبط می کنند بستگی دارد.

گروه آموزش هوشمند سازان پیشرو در این مطلب راه های کم کردن حجم فایل ویدیویی و دلایل آن ها را گفته است. از طرفی در حال آماده سازی مطلب و مقاله ای در رابطه با راه حل و چگونگی استفاده درست از سیستم های امنیتی و ویدیو ها هستیم تا حجم دستگاه شما کم تر اشغال شود.

چه مدت باید فیلم های امنیتی را نگه دارید؟

سیستم امنیتی خانه ها

اگر از یک سیستم امنیتی برای خانه خود استفاده می کنید ، توصیه می شود که ضبط ها را برای یک یا دو هفته انجام دهید. نیازی نیست که ضبط های خانگی را برای مدت طولانی انجام دهید زیرا معمولاً فعالیت زیادی انجام نمی شود که به پخش نیاز داشته باشد. ذخیره فیلم حداکثر به مدت 2 هفته به شما فرصت کافی می دهد تا اطمینان حاصل کنید که اتفاقی نیفتاده است که شما به آن نیاز دارید. این کار دیلیت کردن ویدیو های قدیمی را میتوانید با تنظیمات دستگاه یا به صورت دستی انجام دهید. برای مثال تنظیم کنید که دستگاه به مدت 14 روز ویدیو ضبط کند.

سیستم امنیتی مشاغل کوچک و متوسط

برای بسیاری از مشاغل ، استاندارد صنعت حفظ تصاویر امنیتی به مدت 30 تا 90 روز است. مشاغل نسبت به خانه ها به زمان ذخیره سازی بیشتری نیاز دارند زیرا مستعد حوادث بیشتری هستند که ممکن است نیاز به بازبینی داشته باشند. از جمله نحوه ی کار کردن کارکنان یا خراب کاری ها و …

سیستم امنیتی شرکتهای بزرگ

از آنجا که شرکتهای بزرگ معمولاً فعالیت بیشتری دارند ، پیشنهاد می شود تصاویر امنیتی را به مدت 3 ماه حفظ کنید. نگه داشتن فیلم بیش از این می تواند بسیار پرهزینه باشد ، به خصوص برای مشاغل بزرگ با بسیاری از دوربین های متصل. معمولا وارسی و کنترل در اماکن شغلی با مساحت بزرگ مدت زمان نگهداری ویدیو را بیشتر می کند.

سیستم امنیتی صنایع ویژه

بعضی از صنایع به دلیل برخورد با شرایط پرخطر به زمان ذخیره سازی بیشتری نیاز دارند. به عنوان مثال ، بانک ها و مکان های دیگری که با مقدار زیادی پول نقد سرو کار دارند ، نیاز به ذخیره فیلم برای 6 ماه یا حتی یک سال دارند. انجام این کار هزینه بر است ، اما ضروری است زیرا این صنایع مستعد تهدیدات بیشتر و فعالیت های مشکوک هستند. صنایعی که مستعد حوادث و صدمات در محل کار هستند، نیز باید برای این مدت فیلم برداری کنند تا در صورت کلاهبرداری یا مسئولیت مسئولیت شواهد را داشته باشند.

با فیلم های قدیمی چه کار کنیم؟

به طور معمول وقتی کارت SD یا هارد دیسک ضبط ویدیو و تصاویر پر می شود ، هر فیلم جدید به سادگی، قدیمی ترین فیلم را رونویسی می کند. بنابراین اگر فضای کافی برای دو هفته فیلم نظارت تصویری داشته باشید ، به عنوان مثال ، در هر لحظه دو هفته آخر فیلم را ذخیره خواهید کرد.

این روش استاندارد برای کار با یک هارد دیسک کامل است و قطعاً ساده ترین روش است. اگر به دلایلی ترجیح می دهید فیلمهای قدیمی را به صورت دستی حذف کنید ، معمولاً می توانید این تنظیم را در رابط وب NVR خود تنظیم کنید. البته در ابتدای مقاله هم گفتیم که تنظیمات دستی برای محل نصب دوربین مهم هست.

کلام پایانی

مدت زمان ذخیره فیلم های امنیتی به مکان و چرایی استفاده از سیستم برای استفاده از دوربین های امنیتی بستگی دارد. هرچه احتمال وقوع حوادثی که نیاز به شواهد مناسب دارند بیشتر باشد، باید مدت بیشتری ضبط ها را ذخیره کنید. اگر می خواهید جایی برای ضبط ویدیوی خود داشته باشید، مراحلی وجود دارد که می توانید انجام دهید. اگر در مورد میزان ذخیره سازی برای سیستم خود سوالی دارید، ما کراشناسان زبده ای در این زمینه داریم که می توانند کمک‌تان کنند. یا می توانید برای مشاوره بیشتر با تیم فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید