دوربین های مداربسته, سیستم های امنیتی و حفاظتی

نکاتی که باید قبل از خرید دوربین های امنیتی دید در شب بدانید

نکاتی که در خرید دوربین های دید در شب باید دانست

آنچه شما باید قبل از خرید دوربین های امنیتی دید در شب بدانید بسیار با اهمیت می باشد. دوربین های امنیتی دید در شب به بخشی جدایی ناپذیر از سیستم های امنیتی در سراسر جهان تبدیل شده اند. آنها تقریبا در هر سیستم مورد استفاده قرار می گیرند که در کسب و کار یا حتی در اماکن شخصی استفاده می شود.

انتخاب دوربین های مداربسته ی دید در شب

پیدا کردن یک دوربین مدار بسته خوب شبانه می تواند بسیار پیچیده باشد. اطلاعات زیادی در مورد دوربین های دید در شب وجود دارد و این دلیلی نمی‌ شود که بگوییم کدام نوع دوربین ها خوب هستند و کدام نوع بد هستند. امیدوارم این مقاله همه چیز را که شما باید بدانید، از بین ببرد به طوری که آن را بسیار آسان درک کنید و شما می توانید دوربین دید در شب خود را بدون هیچ گونه مساله خریداری کنید.

نکاتی که در خرید دوربین های دید در شب باید دانست

نکاتی که در خرید دوربین های دید در شب باید دانست

اولین چیزی که باید در مورد دوربین های دید در شب بدانید این است که دوربین ها لنزهای های مختلفی دارند. Night Vision رنگ وجود دارد و پس از آن Night Vision سیاه و سفید وجود دارد. شما ممکن است تعجب کنید که کدام یک از آن ها را باید انتخاب کنید و تفاوت بین آنها چیست. یکی دیگر از چیزهایی که باید در نظر بگیریم این است که اگر شما نیاز به دوربین های فضای باز یا دوربین های داخلی دارید. ما تمام آن را پایین می آوریم:

قدم بعد این است که آیا دوربین های شما با دید در شب سازگار هستند. شما ممکن است تعجب کنید که آیا دوربین های IP قادر به انجام این کار هستند. خوب، آنها قطعا هستند. با این حال، بسیاری از دوربین های بی سیم وجود دارد که با دوربین های دید شبانه سازگار نیستند. بنابراین، قطعا بررسی کنید که دوربین های شما قبل از تعهد بلند مدت، دید شب خوبی داشته باشند.

چند روش برای خریداری دوربین های دید در شب

  • بررسی کنیدو اطمینان حاصل کنید که دید در شب در لیست توضیحات محصولی که قصد خریدش را دارید باشد یا اطلاعات فاصله IR بر روی محصول موجود باشد.
  • در صورت امکان، سعی کنید از تولید کننده درخواست کنید تا نمونه های ویدئویی دوربین دید در شب را ارائه دهد
  • اگر شما فیلم هایی را پیدا کنید که توسط کاربر دیگری از دوربین به اشتراک گذاشته شود، قطعا آن را بررسی کنید، زیرا ممکن است به شما یک بینش بهتر بدهد.
  • هر گونه بررسی هایی را که از منابع معتبر پیدا می کنید را بخوانید.
  • قبل از تصمیم نهایی خود، به عنوان بسیاری از بررسی های مشتری مراجعه کنید.
  • یک دوربین امنیتی با کیفیت بالا از مارک های خوب معمولا یک فاصله طولانی مدت IR را ارائه می دهد. به طور معمول، محدوده از 100 فوت تا 190 فوت است. اینها به شما این امکان را می دهد که بدون توجه به زمان روز، یک منطقه بسیار بزرگ را نظارت کنید.

اصول دوربین های امنیتی در فضای باز با دید در شب

نوع دید شبانه ای که اغلب در دوربین ها مورد استفاده قرار می گیرد، Night vision مادون قرمز است. از اسمش پیداست، این نوع دید شبانه به چراغ های مادون قرمز متکی است. این نوع از دوربین ها معمولا دارای لامپ های کوچک LED هستند که با آنها ساخته شده اند و آنها با یک فیلتر برش IR می آیند که بعدا برای تشخیص نور روز استفاده می شود تا نور در طول روز بر روی سنسور تصویر قرار گیرد. آنچه که انجام می شود، ضبط را در طول روز دقیق نگه دارید.

شما ممکن است فکر کنید که داشتن یک چراغ LED به امنیت شما آسیب می رساند، زیرا مردم قادر خواهند بود دوربین خود را با سهولت شناسایی کنند. اما ممکن است شگفت زده شوید که بدانید چراغ های مادون قرمز برای چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند. هنگامی که شب می شود، LED ها شروع به کار می کنند همانند نور سینما. به همین دلیل است که دوربین های امنیتی قادر به دیدن به وضوح در شب هستند و ویدئو و تصاویر با وضوح بالا را ضبط می کنند.

آیا دیدگاه شبانه رنگ وجود دارد؟

اکثر دوربین های دید در شب قادر به ضبط فیلم های سیاه و سفید هستند. اما اکثر مردم معمولا متوجه نمی شوند که آنها همچنین می توانند فیلم های رنگی تولید کنند. دلیل اینکه اکثر دوربین های دید در شب در فضای باز فیلم های سیاه و سفید را ضبط می کنند، این است که ما به عنوان انسان ها، می توانیم بین اشیاء مختلف را در سیاه و سفید به عنوان سایه های مختلف رنگ ها متمایز کنیم. اگر دید در شب باشد و با وضوح بالا، مقایسه بین نسخه سیاه و سفید و نسخه رنگ بسیار شدید می شود، زیرا شما متوجه خواهید شد که نسخه سیاه و سفید کاملا روشن خواهد شد.

تعداد زیادی از دوربین های مدار بسته در فضای باز وجود دارد که قادر به ارائه دیدگاه شبانه رنگ هستند. اکثر دوربین ها به طور پیش فرض، چشم انداز سیاه و سفید را ارائه می دهند. اما این تنظیم را می توان به راحتی به اندازه کافی تغییر کرد. به عنوان مثال، اگر از هر یک از دوربین های امنیتی ما استفاده می کنید. اول، به “تنظیمات پایه”، سپس “تصویر” بروید و “رنگ” را در ستون “روز / شب” انتخاب کنید.

نحوه تمایز بین رنگ های مختلف و سیاه و سفید

از آنجا که شما در حال حاضر می دانید که انواع مختلف دوربین های دید در شب وجود دارد، شما ممکن است تعجب کنید که کدام یک بهتر است برای استفاده  شما. پاسخ صحیح این است که واقعا بستگی به آنچه شما در مورد استفاده از دوربین خود برنامه ریزی می کنید.

  • کیفیت تصویر : اکثر دوربین های دید با کیفیت بالا، فیلم های سیاه و سفید و فیلم های رنگی را ضبط می کنند. اما توجه داشته باشید که انواع سیاه و سفید بسیار بهتر از نسخه های کامل رنگ خواهد بود. اگر دوربین یک سنسور تصویر ستاره ای داشت، چیزها متفاوت خواهد بود.
  • فضای ذخیره سازی : اگر تصمیم به رفتن به مسیر دید در شب رنگی دارید، باید بدانید که آنها عناصر بیشتری نسبت به فیلم های سیاه و سفید دارند و بنابراین، آنها فضای بیشتری را اشغال خواهند کرد. اگر میخواهید فیلم ها را به عنوان فضای کمی که ممکن است، سیاه و سفید را اشغال کنید، ممکن است یک ایده خوب برای شما باشد.
  • چشم انداز شبانه طولانی مدت : یک واقعیت مهم در نظر گرفتن این است که دید در شب سیاه و سفید، محدوده هایی را پوشش می دهد که بسیار طولانی تر از دید در شب رنگ است. یک مثال خواهد بود که در فاصله 100 فوت، حالت سیاه و سفید قادر به گرفتن تصاویر بسیار واضح تر به عنوان مخالف حالت رنگ است.
  • قیمت: شما باید این واقعیت را درک کنید که اگر می خواهید ویژگی های بیشتری داشته باشید، احتمالا باید حق بیمه نیز پرداخت کنید. قیمت سنسورهای تصویر ستاره ای معمولا بالاتر از سنسورهای معمولی است. بنابراین، دوربین هایی که قادر به استفاده از چشم انداز شبانه نور هستند، ممکن است بیش از دوربین های چشم انداز شبانه به طور منظم هزینه کنند.
  • سناریوهای نصب : برخی از سناریوها وجود دارد که ممکن است نیاز به دید در شب رنگی داشته باشید و ممکن است یک گزینه راحت تر و دقیق تر برای استفاده از چشم انداز شبانه ستاره ای وجود داشته باشد. این سناریوها شرکت های بزرگ، هتل ها، استراحتگاه ها، راهرو ها، و جلو و حیاط خلوت هستند.

بهترین دوربین های امنیتی بی سیم در فضای باز چیست؟

طیف گسترده ای از گزینه های شما می توانید از آن انتخاب کنید و عوامل بسیاری وجود دارد که باید در نظر بگیرید. چند عامل مورد نظر به شرح زیر است:

  • رزولوشن: شما باید اطمینان حاصل کنید که رزولوشن دوربین باید به اندازه کافی بالا باشد که تصاویر یا فیلم ضبط شده با کیفیت بالا باشد. بنابراین، این قطعنامه باید حداقل 1080 پیکسل باشد، به طوری که شما از جزئیات مهم در فیلم های نظارت خود از دست ندهید.
  • ضد آب: از آنجا که شرایط محیط های فضای باز می تواند خشن باشد، مهم است که مطمئن شوید که دوربین فضای باز شما می توانید این محیط را زنده نگه دارید. در حالت ایده آل، یک دوربین در فضای باز باید حداقل IP 65 ضد آب باشد. اما دوربین های سطح بالا معمولا با IP 66 ضد آب و هوا می آیند.
  • محدوده IR: محدوده IR چیزی است که شما ممکن است آن را آشنا نباشید. این نشان می دهد که چقدر دوربین به شما اجازه می دهد تا در شب را ببینید. محدوده IR باید حداقل 30 فوت باشد، زیرا هر چیزی در زیر به سادگی غیر قابل قبول است. اما دوربین هایی وجود دارد که تا آنجا که تا 190 فوت می شوند.
  • 3D DNR: این یکی دیگر از ویژگی های مبهم است که بسیاری از مردم ممکن است با آن آشنا نباشند. آنچه که DNR 3D انجام می دهد این است که آن را به حذف صدای تصویر در طول هر دو فیلم روزانه و شبانه. اما، هنگامی که نویز تصویر می تواند تصاویر را تحریف کند، واقعا در شبانه مفید است. این یک تکنولوژی اساسی است، اما بسیار مهم است. بنابراین، همیشه باید مطمئن شوید که دوربین شما این ویژگی را دارد.
  • زمینه گسترده ای از دیدگاه: مهم است که اطمینان حاصل کنید که دوربین شما دارای میدان دید گسترده ای است. دلیل آن، وسیع ترین میدان دید، بزرگتر منطقه ای است که دوربین می تواند ضبط کند.

آیا دوربین های امنیتی شما می توانند تصاویر را از طریق پنجره های شیشه ای ضبط کنند؟

همانطور که قبلا در مقاله ذکر شده است، تمام دوربین های دید در شب با سنسورهای مادون قرمز ساخته شده در دوربین ها می آیند. تقریبا همه آنها با LED هایی که مادون قرمز هستند به طوری که سنسور دوربین می تواند روشنایی خوبی داشته باشد، در حالی که تصاویر را ضبط می کند. ممکن است که اگر شما دوربین را در یک جهت که دارای یک پنجره شیشه ای ممکن است به کیفیت تصویر منجر شود، ضعیف است. دلیل آن این است که پنجره ممکن است باعث روشن شدن شود و ممکن است روشنایی را در داخل یا خارج از خانه تحریف کند. به همین دلیل توصیه می شود که از دوربین استفاده نکنید تا آن را به سمت یک پنجره بگذارید.

عیب یابی دوربین امنیتی دید در شب

ممکن است که دوربین امنیت night vision شما شکسته شود یا ممکن است کار نکند، شاید LED های مادون قرمز در “دید در شب” نشان داده نشوند. در اینجا چند گزینه عیب یابی وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند تا هر کدام از این مسائل در این مورد شما را تشویق کنید:

  • اطمینان حاصل کنید که تمام کابل ها به درستی متصل هستند.
  • سعی کنید پورت را که دوربین خود را وصل می کنید، مبادله کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که دوربین قدرت دریافت می کند و روشن است.
  • اطمینان حاصل کنید که سنسور مادون قرمز در دوربین کار می کند.
  • تماس بگیرید برای درخواست مشاوره اگر شما نمی توانید متوجه شوید که اشتباه است.
  • تار عنکبوت و کارتونک بستن و اشکالات دور از دوربین دید در شب شما.

اگر شما تا به حال متوجه شده اید که دوربین دید با وضوح بالا شما به طور ناگهانی گرفتن تصاویر و ویدئو است که تار شده است ممکن است که حشرات وجود دارد که پوشش سنسور وجود دارد و به عنوان یک نتیجه، دوربین نمی تواند تصاویر را به درستی ضبط کند. LED های مادون قرمز که در دوربین ساخته شده اند اغلب مکانی هستند که اشکالات و عنکبوت جذب می شوند.

چند راه کار جالب

از حشره کش یا اسپری عنکبوت استفاده کنید تا اشکالات را از دوربین امنیتی خود دور کنید،
گیاهی مرکبات، اکالیپتوس، نعناع نعناع، ​​یا اسطوخدوس در نزدیکی دوربین های خود را به عنوان آنها به طور طبیعی دفع می کند.
اطمینان حاصل کنید که لنز خود را با یک پارچه میکرو فیبر از زمان به زمان تمیز نگه دارید تا اشکالات و عنکبوت را دور نگه دارید.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید