دسته‌بندی نشده

دوربین های حرارتی تشخیص دهنده ویروس کرونا

دوربین های تشخیص کرونا

با تاخیر در ارسال آزمایشات ویروس در ایالات متحده و دیگر کشور ها ، مردم اکنون به سایر روش های تشخیص بیماری که مبتنی بر علایم بیماری هست اعتماد می کنند . دوربین های حرارتی تشخیص کرونا و تصویربرداری  گزینه برتر در این مورد بوده است . با استفاده از دوربین های حرارتی تشخیص کرونا می توان دمای بالای فرد(تب) را تشخیص داد و باید فورا فرد به قرنطینه فرستاده شود . این نوع دوربین ها و حسگر ها در اکثر کشور ها با سنسور ضعیف تر برای شناسایی عوامل تروریست و بمب گذاری های متععد که صورت گرفته بود قرار داده شده بود و البته که خیلی جواب داد ، در ایران هم در اکثر فرودگاه ها و حتی ایستگاه های مترو هم قرار داده شده بود.

برخلاف دماسنج های دیگر که فقط دمای بدن یک نفر را اندازه گیری می کند ، دوربین های تصویربرداری حرارتی می توانند گروه های زیادی از افراد را اسکن کنند . علاوه بر این ، می توانید این دوربین ها را در مشاغلی مانند فرودگاه ها ، فروشگاه های مواد غذایی ، بیمارستان ها و مکان های رأی دادن قرار دهید . دوربین های تصویربرداری حرارتی در حال حاضر در شلوغ ترین مکان های کشور های پیشرفته نصب شده اند تا به شما در شناسایی افرادی که علائم دارند ، کمک کنند . علاوه بر این ، دوربین ها می توانند گرما را در 12 مکان مختلف بدن در عرض 1/2 درجه تشخیص دهند . اکثر آنها از AI برای کنترل همزمان دوربین های متعدد استفاده می کنند و در صورت تشخیص فرد مبتلا به تب به طور خودکار به پرسنل امنیتی اطلاع می دهند . همچنین ، این بسیار سریعتر از اندازه گیری با دمای دستی است که در حال حاضر در فرودگاه ها استفاده می شود .

 

دوربین حرارتی تشخیص کرونا Corona Virus Buster Dual-Sensor 2MP- 8060

""

محصولات بالا را با هم مشاهده و ویژگی های آن ها را بررسی کردیم ، داشتن علم تکنولوژی و کامپیوتر بر خلاف عقیده ی عده ای در حیطه ی پزشکی برای مهار بیماری های زیادی مثل کرونا از اهمیت بالایی برخوردار هست . شما با نصب یک ماژول که یک سخت افزار است بر روی گوشی همراه یا درب منزل یا هر جایی که لازم هست می توانید میزان حرارت بدن یک فرد ، حتی تشخیص چهره ی فرد را بررسی کنید و بعد مثلا درب منزل یا شرکت را به صورت اتوماتیک یا دستی  باز کنید .

برای دیدن دوربین های امنیتی و حفاظتی و سیستم های امنیتی گسترده ای که در سایت هوشمند سازان پیشرو آذر قرار داده شده به لینک زیر مراجعه کنید ، همچنین اگر سوالی ، مشکلی و مشاوره ای دارید می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید و به صورت کاملا رایگان مشکلات خود را حل کنید .

گروه آموزش هوشمند سازان پیشرو آذر طیف گسترده ای از دوربین های تصویربرداری حرارتی را برای خانه یا محل کار شما در اختیار قرار داده است . شما می توانید از این محصولات برای تشخیص تب در گروه بزرگی از افراد استفاده کنید .

https://bmskar.ir/?s=%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86&post_type=product

دیدگاهتان را بنویسید