دسته‌بندی نشده

معرفی دوربین هایلوک THC-220-m

دوربین مداربسته هایلوک THC-220-M

معرفی و بررسی دوربین های هایلوک THC-220-m

امروز در خدمت‌تون هستیم با معرفی و بررسی دوربین های هایلوک THC-220-m، دوربین های هایلوک THC-220-m یکی از محصولات قدرتمند و معتبر در زمینه ی دوربین های مداربسته می باشد. با تحلیل و بررسی ویژگی های قدرتمند این دوربین در خدمتتون هستیم که توی این پست کامل توضیح میدیم.

اول از همه معنی لغات استفاده شده در دوربین هایلوک THC-220-m بگیم. THC مخفف کلمه ی Turbo HD Cameras ، پس با این معنا متوجه شدیم، این دوربین مداربسته AHD هست و در نتیجه دیگر دوربین تحت شبکه (Network Video Recorder) نیست.

AHD از قوانین کیفیت HD 720p و HD 1080p پشتیبانی میکنه و یک نوع استاندارد نظارت کیفی بر مبنای تصویر هست .از کابل کواکسیال استفاده میکنه که کیفیت HD دوربین رو به DVR ما ارسال میکنه.

خب واژه ی M که توی دوربین هایلوک THC-220-m هست مخفف کلمه ی Metal یعنی فلز هست. همونطور که اطلاع دارید دوربین های با بدنه ی فلزی از استحکام بالاتری نسبت به باقی دوربین ها دارند .

هایلوک THC-220-m

دوربین های مدار بسته ی هایلوک

برند هایکویژن (Hikvision)

اما بریم سراغ بحث اصلی یعنی معرفی و بررسی دوربین های هایلوک THC-220-m. اما برند هایلوک (HiLook) که تولید کننده ی دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی و با کیفیت هایکویژن (Hikvision) می باشد. در چندین سال متوالی این شرکت تولیدی تونسته در کل دنیا رتبه اول رو کسب کنه.

همچنین در رقابت با دوربین های نونیم (NoName) که دوربین هایی بی نام و نشان و بدون هویت هستند نیز به برتری رسید . دوربین های NoName متعلق به برند خاصی نیستند و از قطعات متفرقه جمع و سرهم و مونتاژ می شوند.

به تازگی برای رد گم کنی و پنهان کردن  این معایب بعضی  افراد خودشون با دستگاه های لیزر اقدام به هک برند دلخواه می ‌کنند که مشتری  پی به نونیم بودن محصول نبره. در واقع این کار پاک کردن صورت مسئله به جای حل آن است شرکت هایک ویژن برای رقابت با این دوربین های بی کیفیت زیرزمینی و اکثرا  غیر استاندارد اومد و یک برندی زد به اسم هایلوک که بتونه این دوربین های بی کیفیت رو از بازار خارج کنه و محصولی با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت و با گارانتی معتبر به دست مشتری برسونه.

دوربین های مداربسته ی هایلوک

ویژگی های دوربین مداربسته ی هایلوک THC-220-m

 این دوربین کیفیت تصویرش 2 مگاپیکسله و از کیفیت خیلی خوبی برخورداره.
یک نکته ی خیلی مهم ، اینکه هیچ وقت کیفیت و رزولوشن یک دوربین مدار بسته رو با دوربین تلفن همراه مقایسه نکنید چون به جز سنسور ،عوامل دیگه ای هم در این موضوع تاثیر گذار هستند. پس به مراتب کیفیت یک دوربین 2 مگاپیکسلی دوربین مداربسته  بالاتر از کیفیت 2 مگاپیکسل تلفن  همراه است. این دوربین دید در شب  حدود 40 متر الی 45 متر را دارد که می تونید خیلی راحت در شب  محیط پیرامون را بدون نویز مشاهده و ضبط کرده ودر مواقع لازم بازبینی کنیم .
این دوربین رو می تونید توسط کابل کواکسیال و فیش BNC  که در این تصاویر هم براتون نشون میدم به راحتی وصل کنید.
سعی کنید از کابل های مرغوب و با کیفیتی استفاده کنید، تا کیفیت دوربین  رو پایین نیارن چون دوربین هر چقدرم با کیفیت باشه اگر کابل مورد استفاده کیفیت پایینی داشته باشه کیفیت تصویر خروجی خوبی را نخواهیم داشت.
میتونید برای تهیه این کابل به این لینک مراجعه کنید. ولتاژ کاری این دوربین مداربسته 12 ولت مستقیم هست و در سیم  های خروجی این دوربین دکمه ای تعبیه شده که با هر بار فشردن اون میتونید از حالت های دیگری خروجی تصویر استفاده کنید.
خوب شاید براتون سوال باشه که خروجی های مختلف به چه کاری میاد موارد مصرف این دکمه به این شکله که وقتی مثلا بخوای این دوربین و در DVR به جز DVR خودش که هایلوک و هایک ویژنه نصب و استفاده کنیم. باید این دکمه را زده تا فرمت تصویر به فرمت قابل قبول اون دستگاه تبدیل بشه از این دوربین می تونید در DVR های مختلفی استفاده کنید .

کلام پایانی

این دوربین رو با تضمین اصل بودن و گارانتی معتبر فروشگاه هوشمند سازان پیشرو آذر می تونید خریداری کنید . متاسفانه الان طوری شده که جنس های تقلبی در بازار زیاد شده ولی شما می تونید جنس اصلی را از فروشگاه هوشمند سازان آذر تهیه کنید .

در پایان امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه . اگر سوالی، مشکلی دارین می تونید از بخش  کامنتها یا تماس با پشتیبانی یا مشاور رایگان ما پاسخ خود را دریافت کنید.
شما میتونید برای دیدن ویژگی های بیشتر دوربین مدار بسته هایلوک مدل THC-220-M و همچنین اطلاع از قیمت و نحوه ی نصب اون روی تصویر زیر کلیک کنید.

https://bmskar.ir/product/thc-b220/

دیدگاهتان را بنویسید